Saturday, February 19, 2011

peristiwa hari ini.............

hari nie berjalan seperti biase, gi masuk umah antu anjuran budak akaun pagi ni ...tpi... balik dri rumah antu, ketua prak(class) tanye aku dah antar lab report lum so aku ckap dah antar semlam...start dari tu aku di pulau oleh mereka.....malam ari khamis aku tanye cg aku lab report antar bile die ckap antar ari jumaat jadi aku bagi tau sume budak laki lab report antar esok... tpi budak pompuan x tau, aku anggap die orng dah tau sebab aku bagi tau ketua prak lab report tu antar ari jumaat.... ingatkan die dah bagi tau sume budak pompun tpi x....dan ari jumaat(semalam) aku siap la lab report tu nak antar.... jdi aku ajak budak pompuan group aku buat same... die ckap malas nak buat x de mood....aku ckap antar ari nie(jumaat) .... pastu x reply.... dan seterusnya berlaku seperti di atas....adakah aku selfish?

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat