Saturday, October 10, 2015

Bertahun berlalu

Assalamualaikum . Akhirnya aku bukak gak blog ni walaupun dah bape tahun senyap

Banyak aku belajar dah dalam beberapa tahun lepas. Aku jugak dah jumpa macam-macam masalah sebelum ni yg buat aku jadi kuat.

Tak lama lagi aku nak grad banyak nak fikir masa depan, kewangan, diri sendiri, dunia akhirat dan pasangan.

Cakap pasal pasangan ni aku pun dah mula rasa banyak lagi aku kene fikir selain fikir "her" tu.

Aku cuba cari jawapan siapa "her" yang ditetapkan oleh Allah last last aku rasa malas nak fikir sebab pernah aku mimpi pompuan yg aku anggap kawan jadi jodoh aku sampai mati.
Masa tu aku baca doa, hati aku tenang dan tak rasa macam mainan syaitan.

Tah la aku dah penat..

Aku banyak lagi bende nak fikir contohnya abiskan psm aku ni ...

Stress fikir psm campur masalah lain

Moga Allah permudahkan urusan aku . AMIIN......

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat