Tuesday, April 26, 2011

Penantian sudah berakhir ....Alhamdulillah(sekejap je ni)

Akhirnya semua penantian tentang result Peperiksaan Akhir Program Dua Tahun Matrikulasi telah berakhir....

walaupun pointer tak dapat sampai ke tahap yang aku inginkan tapi ada peningkatan berbanding result aku time 1st sem .... Alhamdulillah ,aku caye Allah nak aku rase terbalas dengan usaha aku . Allah tak nak beri aku result best2 dulu tapi berakhir dengan sesuatu yang mengecewakan. Aku anggap nie sebagai pembakar semangat untuk blaja rajin2 next sem.

Time sekolah dulu Cg aku pernah pesan baik dapat result peksa biasa2 dulu tapi last result dapt gempak2....

So aku berpegang pada nasihat tu dan teruskan usaha aku...

walaupun agak tension bile kawan2 lain cakap result die orang 4 flat . Tapi aku akan ingat kata2 cg aku tu, bende yang paling penting adalah pengakiran sesuatu(miss wong ) . Sekarang nie aku tengah berlumba kadang-kadang orang potong kita, kadang-kadang kita potong orang camtulah situasi perlumbaan . Takpe kekalkan apa bende positif aku buat skunk , yang lepas jadikan pengajaran dan sentiasa kehadapan dengan meperbaiki segala kesilapan. Berusaha hakim :)

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat