Saturday, April 23, 2011

Gaduh ape kes ni?

Kawan=sahabat=friend atau ape je istilah yg boleh digunakan... dalam berkawan kalau gaduh tu kire adat la kan. tak gaduh maka tak sah dalam adat berkawan. Tapi gaduh camne yg boleh menjalinkan hubungan yang sejati? sepanjang aku hidup kat dunia nie dah macam-macam kawan aku jumpe ade yg takat gunekan aku je ade yang suke sakitkan ati aku je ade gak yang ade time senang susah lu cabut... piuh ... hangin aku dapt kawan camtu...

Tapi dalam tempoh belajar atau lebih mudahnye jadi student nie kita sering menjalin hubungan persabatan sebab kat class, ko kalau tak de kawan camne nak hidup beb... tapi dalam kelas tu tak sume suke kite kan.. ade yang x suke kita kawan pun sebab sekelas je.... tak de niat nak betul betul jalinkan persabatan yang sejati... wa memang sakit hati dapt kawan camni, tapi kengkadang aku pn same gak haha... cume kt yea pn kite tak suke org tu jangan la nak sakitkan hati die lak...die wat salah ape kat ko sampai ko nak wat camtu...tak de orang perfect bai ....ko tu pun bukan sume orang suke fikir-fikirkanlah....

post kali nie agak terabur skit ayat nye .....hasil kerja x tidur malam tadi ...
note: 2 cups of coffee at midnight make you don`t sleep a day....(proverb aku huhu)

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat