Saturday, May 28, 2011

asteroid ke comet? aku dah lupe la ... tapi bahasa melayu tahi bintang

Ha lupe nak cite masa orentasi tu aku nampak bende yang dah lame aku nak tengok sejak dari kecik tu ....
tapi tak tercapai-capai .... ape bende tu ar?... aku dah lupe name scientific die la ... yang aku tau name die dalam bahasa melayu tahi bintang...hehehe...bertuah rase nye dapat gak tengok bende tu...
dan bukan aku sorang je yang dapat tengok ade gak sekumpulan orang cina yang dapat tengok, ade gak mereka yang kempunan nak wish sesuatu time tu hahaha kesian dieorang... 

ape2 pun bende tu memang dah lame aku harap dapat tengok dari aku kecik lagi alhamdulillah la aku dapt tengok time tu....memang rasa bertuah sebab susah nak tengok bende tu :)

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat