Sunday, May 15, 2011

Korang nak buat ape nak bende yang dah tak berguna?


Bende-bende yang tak berguna cam kat bawah ni korang nak buat ape? kite bako je haha... tapi aku rase x patut aku bako bende ni atau buang ..sebab ade banyak nilai sejarah yang tersimpan kat bende bawah ni terutamanya bende ni la buat duit aku abis RM10 sebab nak buat balik konon-konon dah hilang ... tapi tinggal kat cafe je kurang hajo tul...

tapi sebab bende ni hilang la aku leh keluar matrik dengan sesuka hati haha.... pak guard tu memang teruk la aku keluar x pakai kad pn die x perasan.... lantak la hal die kalu kene , kene kat die (agak selfish disitu hehe ), tapi ak x selfish selalu kengkadang je heee~



ni la die kat matrik tu hampeh tul akak tu flash sampai naik silau mata aku tapi gmbr gelap cam x de flash ....

so korang kalu dah abis belaja jangan la buat bende yang berharga camni... ingat tak dulu2 korang ade bayar tuk bende ni.... dan bende ni termasuk dlam yuran korang so hargailah setiap bende yang ade di sekeliling korang

world no war :)ddfdffdf

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat