Saturday, May 28, 2011

Orentasi kat matrik N9 @ KMNS

Alhamdulillah abis gak orentasi kat matrik N9 semalam. Aku rase tension sangat minggu ni,ape tak nyer tido 3 jam tiap2 hari , macam nak gile dibuatnye. Ai orentasi lagi ke? yup memang pun saya kan PDT program dua tahun. Jadi tahun ni saya ambik program setahun ngan junior2 saya(segan gile bile kite dah tua kat situ). Nasib baik tua setahun x de la rase sangat, ok skunk ak dah duduk jauh ngan kawan2 pdt aku tambahan lagi bile dapat blok b4(blok kedua terjauh dari dewan kuliah bagi lelaki)...dan bende yang paling menarik bile dapat blok ketua felo aka ustaz fazli(betul ke aku tulis name die ni?kalau salah sorry ustaz). Sebab ape aku kate istimewa hehe sebab ustaz ni akan kejut TIAP2 HARI untuk bangun subuh.. confirm x miss subuh la pasni haha...

Jadual kite orang time orentasi agak pack...lagi pack dari jadual belajar kat matrik kalau diikutkan... nasib baik seminggu kalo tiap2 hari jadi zombie aku... hahaha.....ok la dapt prak baru n junior2 yg pandai2 (time spm dieorang)...antara aktiviti time orentasi ialah sesi suai kenal, forum, cheer, mentor mentee n macam2 lagi yang aku pun malas nak cakap kat sini.... lagi teruk dari orentasi time aku pdt dulu...tradisi time orentasi ni mestilah cheer @ sorakan bagi sakit tekak haha....ok kite tengok cheer kat matrik (video hampeh skit sebb ambik pakai hanset)


acam best?...haha pastu semua orang sakit tekak....
okeh la ayat aku pun merapu semacam je macam dah lame x menulis je...hahaha...
(akibat tak cukup tido nie hehehe)
Assalamualaikum....sekian


1 comment:

kata-kata semangat