Sunday, May 22, 2011

Masa untuk melangkah ke dunia baru

Yup esok aku akan berangkat ke KMNS aka Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan untuk menyambung pelajaran bagi program satu tahun (PST) .Dah seratus orang kawan2 pergi mendaftarkan diri pada hari sabtu di KMNS.
Kenape mereka daftar dulu ? haha kerana mereka insan terpilih untuk menjadi "test" KMNS ... eh tak de lah mereka cume kene daftar awal sebab sistem KMNS ade masalah....cam lebih kurang je lantaklah...
Ada bagus jugak mereka daftar dulu so senang nak dapat ape2 information dari dieorang... So PST susah tak?
hurmmm ntah la aku tengok senior aku cara die blaja cam susah...dan pointer budak2 matrik lain pun  menampakan PST tu susah... tapi x tau la aku belum cuba lagi kan... so it`s depends ...

Harap-harap senang la hehehe


ar lupe lak beberape hari yang lepas ade aku jengok blog Maria Elena  . Slalu gak usha-usha blog die ...
die kan Vlogger.... so die dah post vid baru cite pasal comparing .......

korang boleh tengok vid ni kat youtube



menarik gak vid ni...sebab aku pun buat gak kengkadang hehehe...


kak maria sorry ye tersnap plak camni hehe...ape2 pun kak maria best
n keep it up kak maria :)


esok mintak la dapat bilik yang best skit pastu ade wifi kat situ...nak gak dapt wifi free cam dulu :(
korang doakan aku kat sane ye moga2 dapt result baik n kawan2 yang baik... 
mungkin ni posting last kt untuk bulan ni..lepas ni mesti sibuk gile ngan assignment yang melambak dan susah gile
ok la mau tido sok kene bangun awal ...
harap2 sesuatu yang baik bakal berlaku sok amin.......
n last Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalu jawab sayang hehe pinjam tagline kak Maria
sorrrrrrrrrrrrrrrrry.............

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat